poniedziałek, 1 lutego 2021

Krawców Wierch

muszę się zdyscyplinować, bo w górach byłem tydzień temu, niedziela 24.01. Wyjechaliśmy z domu wcześnie rano, padał deszcz. Jak będzie w Glince? Co działo się w trakcie jazdy... jadać poboczem idzie człowiek ubrany na czarno, kilka kilometrów dalej inny (?) człowiek znów idzie poboczem na czarno. To mi przypomniało historię z audycji, którą swego czasu namiętnie słuchałem - Nautilius Radia Zet. Kilka chwil później z głośników naszego kiwi płynęła ta audycja. Znalazłem odcinek o reinkarnacji... ciarki przechodzą. Polecam, jest na youtube. Parkujemy w deszczowej glince, śniegi dość, idziemy. Najpierw - a jakże - na dziko. Jest cudownie! Śnieg zaczyna sypać, docieramy do żółtego szlaku - przetarty. Do bacówki nie wchodzimy, choć widzę, że siedzą w środku. Jemy na zewnątrz, mamy swoją herbatę, wciąż pijemy zapasy przywiezione z Rwandy. Idziemy dalej do drogi i przejścia granicznego, sporo osób mijamy idących do bacówki. Co tu się działo tydzień temu, jak był ferie? Nie chcę wiedzieć. Ciekawi mnie jak wygląda przejście graniczne, okazuje się, że tak, jak przed covidem. Bez szlabanu, wojska, czy coś tam jeszcze. Słowacy mogą swobodnie do nas wjeżdżać. Idziemy dalej, niebieskim szlakiem, tu już mniej przetarte. Dochodzimy do wzgórza Magura, tam schodzimy na dziko! Zawsze jest pięknie, a zimą piękniej. Jak na dziko, to i dziki. Spłoszyłem jedną wielką sztukę, leżała pod choiną. Pogoda się robi, słońce wychodzi. Wspaniały dzień! W drodze powrotnej - a jakże, Nautilius.

Wczoraj wróciliśmy z wyjazdu do Cieszyna, dobrze było, ale inaczej, wiadomo. Zdjęcia niebawem.

Adršpach (1) Albania (39) Alpy (9) Alpy. UFO (1) Australia (82) Austria (18) B&W Photo (131) Babia Góra (4) Barcelona (22) Beskid Makowski (1) Beskid Mały (5) Beskid Niski (29) Beskid Sądecki (3) Beskid Śląski (16) Beskid Śląsko-Morawski (17) Beskid Wyspowy (4) Beskid Żywiecki (96) Będzin (1) Białoruś (4) Biebrza (10) Bielsko Biała (21) Bieszczady (28) Bory Stobrawskie (3) Boże Narodzenie (13) Bratysława (1) Broumowskie Ściany (2) Bryan Adams (3) Brzeźno (2) Bytom (1) Chorwacja (8) Chorzów (3) Chudów (1) Cieszyn (11) Czechy (55) Częstochowa (5) Dolina Baryczy (7) Dolinki Krakowskie (1) Dolomity (11) dżungla (10) fotografia (4) Francja (13) Gdańsk (7) Gdynia (1) Gliwice (7) Goczałkowice (4) golf (2) Gorce (1) Góra Św. Anny (6) Góry Bardzkie (3) Góry Bialskie (4) Góry Bystrzyckie (8) Góry Choczańskie (4) Góry Izerskie (29) Góry Kaczawskie (3) Góry Kamienne (1) Góry Ołowiane (1) Góry Orlickie (2) Góry Sanocko-Turczańskie (1) Góry Słonne (4) Góry Sowie (9) Góry Stołowe (6) Góry Sudawskie (1) Góry Świętokrzyskie (2) Góry Wałbrzyskie (1) Góry Wsetyńskie (1) Góry Złote (9) GR 20 (10) Hiszpania (22) Holandia (1) Indonezja (36) Istebna (2) Jeseniki (7) Jura Krakowsko-częstochowska (6) kajaki (4) Karkonosze (3) Katowice (14) kawa (1) Kędzierzyn Koźle (1) Klimkówka (1) Kłodzko (1) Kobiór (3) Korona Gór Polski (1) koronawirus (10) Korsyka (13) Kraków (11) Kruger (3) Kudowa Zdrój (1) Kuraszki (3) Lądek Zdrój (3) Leśne portrety (2) Litwa (1) Lubiąż (1) Lublin (1) Luciańska Fatra (5) Łańcut (1) Łężczok (1) Łódzkie (6) Magura Spiska (2) makro (29) Mała Fatra (15) Mała Panew (1) Małe Karpaty (2) Masyw Śnieżnika (6) Mikołów (2) Morawy (17) Moszna (1) namiot (3) Narew (1) nba (1) Niemcy (4) Nikiszowiec (4) Nowa Zelandia (108) Nysa (1) Odra (1) Ojców (1) Opolskie (16) Osówka (1) Ostrawa (3) OverlandTrack (8) Paczków (1) Pasmo Jałowieckie (2) Pazurek (1) Piłka Nożna (1) Podlasie (47) podróże (6) Pogórze Izerskie (4) Pogórze Kaczawskie (69) Pogórze Przemyskie (1) pokora (1) Praga (20) Promnice (1) Przedgórze Sudeckie (3) Przemyśl (1) Pszczyna (10) Pustynie (1) Puszcza Augustowska (9) Puszcza Białowieska (14) Puszcza Kampinoska (1) Puszcza Knyszyńska (9) Puszcza Niepołomicka (2) Puszcza Solska (1) Puszcze Polski (27) Racibórz (2) rower (127) Roztocze (6) różne (164) RPA (44) Ruda Śląska (2) Rudawy Janowickie (5) Rudy Raciborskie (31) Rwanda (18) Rybna (1) Rybnik (3) Rzeszów (2) safari (2) Singapur (3) Słowacja (51) Słowacki Raj (2) Sopot (2) street (122) Strzelce Opolskie (1) Suazi (4) Sudety (21) Sudety Wschodnie (11) Sumatra (35) Suwalszczyzna (2) Szałsza (1) Szklarska Poręba (1) Śląsk (31) Świętokrzyskie (7) Tarnowice (1) Tarnowskie Góry (4) Tasmania (81) Tatry (37) Tatry Bielskie (1) Tatry Niżne (11) Tatry Zachodnie (25) Toruń (1) Toszek (4) Trójka (1) Turcja (2) Tychy (1) Uganda (32) Ukraina (7) USA (29) Ustroń (1) Warszawa (8) Wenecja Opolska (3) Wiedeń (1) Wielka Fatra (21) Wielkopolska (1) Wigry (2) Włochy (13) Włocławek (2) Wrocław (5) WTR (2) wwe (4) WWE Smackdown World Tour 2011 (4) Zabrze (3) Ząbkowice Śląskie (1) Zborowskie (2) Złote Hory (1) Złoty Stok (1) zmiana (4) Żywiec (2)