czwartek, 12 września 2013

Rowerem - Skoczów - Cieszyn - Ustroń - dom

wyszło 120km, fantastyczna wyprawa, ostatnia taka w tym roku. Było to w minioną niedzielę. Co tu dużo mówić, okolice Cieszyna są malownicze, małe, puste, zapomniane wioski, później Cieszyn. Kofola w Czeskim Cieszynie, rynek - bajka. Umówiliśmy się, że pojedziemy wieczorem, w tygodniu po pracy. Tak po prostu, pochodzić, porobić zdjęcia, napić się kawy. Później Goleszów i Ustroń. Miejsce mi bardzo bliskie. Jak byłem mały rok w rok a nawet częściej jeździłem na wczasy, dziś barak stoi, zamieszkały przez biednych ludzi, wygląda nędznie, dla mnie cudowne wspomnienia. Tam niegdyś kończył się dla mnie świat. Wyprawa tam, to było coś. Nie miałem pojęcia, że dalej coś jest. Będąc w Ustroniu nie mogłem tych miejsc nie odwiedzić. Później droga rowerowa, wzdłuż Wisły, ciągnie się aż do jeziora Goczałkowickiego. Fantastyczna trasa. Nic tylko jeździć.


rynek w Skoczowie 




 trasa ze Skoczowa do Cieszyna











 most na Olzie
 Olza

 Cieszyn i okolice rynku




Ustroń - tu był Pewex i resorówki
 tu chodziłem oglądać gazety, najlepszy kiosk z gazetami jaki znałem

tu jest poczta, chodziłem z tatą kupować losy 

 szklarz, obok dworca Ustroń Kuźnia, ta szyba pamięta mnie jak byłem mały

tu był spożywczy, tu naciągałem rodziców na gumę Donald, co za czasy

tu był dom wczasowy 









2 komentarze:

  1. Obserwuję twojego bloga już od jakiegoś czasu i z tej wycieczki rowerowej widzę że mieszkałeś tam gdzie teraz ja mieszkam, a mieszkasz teraz tam gdzie kiedyś mieszkałem. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm ciekawe :) czyli gdzie ?

    OdpowiedzUsuń

Etykiety

Adršpach (1) Albania (39) Alpy (9) Alpy. UFO (1) Australia (82) Austria (18) B&W Photo (131) Babia Góra (4) Barcelona (22) Beskid Makowski (1) Beskid Mały (5) Beskid Niski (29) Beskid Sądecki (3) Beskid Śląski (16) Beskid Śląsko-Morawski (17) Beskid Wyspowy (4) Beskid Żywiecki (96) Będzin (1) Białoruś (4) Biebrza (10) Bielsko Biała (21) Bieszczady (28) Bory Stobrawskie (3) Boże Narodzenie (13) Bratysława (1) Broumowskie Ściany (2) Bryan Adams (3) Brzeźno (2) Bytom (1) Chorwacja (8) Chorzów (3) Chudów (1) Cieszyn (11) Czechy (55) Częstochowa (5) Dolina Baryczy (7) Dolinki Krakowskie (1) Dolomity (11) dżungla (10) fotografia (4) Francja (13) Gdańsk (7) Gdynia (1) Gliwice (7) Goczałkowice (4) golf (2) Gorce (1) Góra Św. Anny (6) Góry Bardzkie (3) Góry Bialskie (4) Góry Bystrzyckie (8) Góry Choczańskie (4) Góry Izerskie (29) Góry Kaczawskie (3) Góry Kamienne (1) Góry Ołowiane (1) Góry Orlickie (2) Góry Sanocko-Turczańskie (1) Góry Słonne (4) Góry Sowie (9) Góry Stołowe (6) Góry Sudawskie (1) Góry Świętokrzyskie (2) Góry Wałbrzyskie (1) Góry Wsetyńskie (1) Góry Złote (9) GR 20 (10) Hiszpania (22) Holandia (1) Indonezja (36) Istebna (2) Jeseniki (7) Jura Krakowsko-częstochowska (6) kajaki (4) Karkonosze (3) Katowice (14) kawa (1) Kędzierzyn Koźle (1) Klimkówka (1) Kłodzko (1) Kobiór (3) Korona Gór Polski (1) koronawirus (10) Korsyka (13) Kraków (11) Kruger (3) Kudowa Zdrój (1) Kuraszki (3) Lądek Zdrój (3) Leśne portrety (2) Litwa (1) Lubiąż (1) Lublin (1) Luciańska Fatra (5) Łańcut (1) Łężczok (1) Łódzkie (6) Magura Spiska (2) makro (29) Mała Fatra (15) Mała Panew (1) Małe Karpaty (2) Masyw Śnieżnika (6) Mikołów (2) Morawy (17) Moszna (1) namiot (3) Narew (1) nba (1) Niemcy (4) Nikiszowiec (4) Nowa Zelandia (108) Nysa (1) Odra (1) Ojców (1) Opolskie (16) Osówka (1) Ostrawa (3) OverlandTrack (8) Paczków (1) Pasmo Jałowieckie (2) Pazurek (1) Piłka Nożna (1) Podlasie (47) podróże (6) Pogórze Izerskie (4) Pogórze Kaczawskie (69) Pogórze Przemyskie (1) pokora (1) Praga (20) Promnice (1) Przedgórze Sudeckie (3) Przemyśl (1) Pszczyna (10) Pustynie (1) Puszcza Augustowska (9) Puszcza Białowieska (14) Puszcza Kampinoska (1) Puszcza Knyszyńska (9) Puszcza Niepołomicka (2) Puszcza Solska (1) Puszcze Polski (27) Racibórz (2) rower (127) Roztocze (6) różne (164) RPA (44) Ruda Śląska (2) Rudawy Janowickie (5) Rudy Raciborskie (31) Rwanda (18) Rybna (1) Rybnik (3) Rzeszów (2) safari (2) Singapur (3) Słowacja (51) Słowacki Raj (2) Sopot (2) street (122) Strzelce Opolskie (1) Suazi (4) Sudety (21) Sudety Wschodnie (11) Sumatra (35) Suwalszczyzna (2) Szałsza (1) Szklarska Poręba (1) Śląsk (31) Świętokrzyskie (7) Tarnowice (1) Tarnowskie Góry (4) Tasmania (81) Tatry (37) Tatry Bielskie (1) Tatry Niżne (11) Tatry Zachodnie (25) Toruń (1) Toszek (4) Trójka (1) Turcja (2) Tychy (1) Uganda (32) Ukraina (7) USA (29) Ustroń (1) Warszawa (8) Wenecja Opolska (3) Wiedeń (1) Wielka Fatra (21) Wielkopolska (1) Wigry (2) Włochy (13) Włocławek (2) Wrocław (5) WTR (2) wwe (4) WWE Smackdown World Tour 2011 (4) Zabrze (3) Ząbkowice Śląskie (1) Zborowskie (2) Złote Hory (1) Złoty Stok (1) zmiana (4) Żywiec (2)

Archiwum bloga